W świecie Internetu i komunikacji mobilnej cały czas ważne są bezpośrednie kontakty międzyludzkie. Zatarciu ulega granica między B2B a B2C – teraz jest H2H (Human-to-Human). Podczas firmowej konferencji, bankietu czy spotkania buduje się zaufanie i efektywna współpraca.
Organizacja konferencji firmowych
Poniżej znajdą Państwo propozycje działań, które podejmujemy, organizując konferencje firmowe. Dokładny zakres prac zawsze ustalamy biorąc pod uwagę specyfikę wydarzenia oraz konkretne potrzeby po stronie Klienta.
Planowanie i logistyka
Wszystko zaczyna się od dobrego przygotowania.
- Ustalamy harmonogram działań (przykładowy plan eventu)
- Pomagamy wybrać lokalizację
- Współpracujemy z obiektem (catering, zakwaterowanie, rozliczenia)
- Tworzymy budżet i nadzorujemy jego realizację
- Koordynujemy logistykę (transport, podział sal, sprzęt)
- Pomagamy w przygotowaniu programu / agendy
|
Promocja eventu
Nawet najlepiej zorganizowany event nie uda się bez uczestników.
|
Koordynacja na miejscu
Jesteśmy na miejscu i na bieżąco zarządzamy wydarzeniem. To najtrudniejsza, ale jednocześnie najprzyjemniejsza część – widzimy efekty naszej pracy.
- Organizujemy odprawę przed eventem i dzielimy zadania
- Rejestrujemy uczestników
- Rozstawiamy i pakujemy sprzęt
- Nadzorujemy realizację programu
- Reagujemy na sytuacje nieprzewidziane
|
Działania podsumowujące
Udało się, ale to nie koniec naszej pracy – warto jeszcze zadbać o to, aby dobry event przełożył się na Państwa biznes.
- Rozliczamy wydarzenie (w oparciu o przyjęty budżet)
- Przygotowujemy relację z wydarzenia (foto + tekst)
- Rozsyłamy podziękowania i materiały uczestnikom
- Przeprowadzamy ankietę wśród uczestników
- Przygotowujemy raport
|
Jesteś zainteresowany organizacją konferencji? Chętnie przygotujemy ofertę, porozmawiamy, podpowiemy – to jeszcze nic nie kosztuje, a my to po prostu lubimy. Kontakt
Zobacz konferencje, które organizowaliśmy: Zakończone realizacje